Το εξωτερικό το χωρίζουμε σε 17 σημεία, κάθε ένα από τις οποία χρωματίζεται ανάλογα με τα ευρήματά του, κρίνοντας τόσο από τη σοβαρότητά τους όσο και το πιθανό κόστος αποκατάστασής τους.
Ο χρωματισμός (πράσινο, κίτρινο, κόκκινο) λειτουργεί βάσει της οπτικής αίσθησης που παίρνουμε από το αυτοκίνητο (αν έχει γρατζουνιές, βαθουλώματα ή ζημιές το συγκεκριμένο σημείο), και παραθέτει σε κάθε κατηγορία τα πιο σημαντικά ευρήματα. Ένα τέλειο οπτικά σημείο θα είναι πάντα πράσινο, αν και υπάρχει περίπτωση να είναι αλλαγμένο, ξαναβαμμένο ή επισκευασμένο. Η πληροφορία αυτή δεν χάνεται, θα αναφέρεται πάντα ως εύρημα ακόμα και στις πράσινες κατηγορίες, αφήνοντας τον υποψήφιο αγοραστή να κρίνει κατά πόσο ένα τέτοιο εύρημα θα τον σταματούσε από την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, συζητώντας πάντα και με τον ιδιοκτήτη για περαιτέρω πληροφορίες.
Εκτός από τα πάνελ του αμαξώματος εξετάζουμε και τα παρμπρίζ, εμπρός και πίσω, προκειμένου να ελέγξουμε την σωστή εφαρμογή τους και αν το παρμπρίζ είναι το αρχικό από το εργοστάσιο ή έχει αλλάξει.
Tip: το μπροστά παρμπρίζ μπορεί να έχει αλλάξει δικαιολογημένα για πολλούς λόγους, το πίσω όμως δικαιολογείται για πολύ λιγότερους, μίλα με τον ιδιοκτήτη να καταλάβεις τι έχει γίνει!